Evenementen in Den Haag Centrum

Hallo beste lezers!

Ik ben druk met facebook altijd. U kent het wel, want we zijn met z'n velen toch? Nu goed ik ben jong en wil graag dingen doen, verrast worden met goeie live muziek, tentoonstellingen, yoga en spiritualiteit trekken me ook enorm. Maar om al die events die worden aangemaakt op Facebook kan ik soms door de bomen het bos niet meer zien.

Nu kwam ik kortgeleden op de website van een lokale krant in Den Haag en zag hun evenementen. Ze halen tegenwoordig Facebook events binnen en ook van Den Haag centrum nu. Het gaat veel ook over de centrumwijk Zeeheldenkwartier. Maar ik kan nu heel goed zien hoe Den Haag centrum leeft! Geweldig veel events zijn samengebracht op deze website en ze zijn er pas mee begonnen. Echt de moeite waard om dit te gaan bekijken en ook voor de aanbieders van evenementen in Den Haag centrum om mee te gaan doen.

Wel dit is dus mijn tip!
Evenementen in Den Haag centrum

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sociëteit De Witte, Den Haag

Florencia ijssalon en social meeting point in Den Haag

Seta Fiori, schitterende zijden bloemen in Den Haag