Workshop Indiase hoofdmassage (zittend)

Het is geen grap! Leer van mij (Ira) de hemelse Indiase hoofdmassage zoals deze door kappers in India wordt gegeven. Ben je masseur of masseuse, kapper/ster en wil je graag wat extra techniekjes leren voor het hoofd? Of wil je Indiase hoofdmassage gewoon lekker toepassen op je kinderen, je partner of je vriendinnen? Iedereen kan het leren! Ik heb mijn technieken geleerd bij de experts in India en breng mijn kennis graag op jou over.
Inclusief thee, hand-out en lekkers.
Na deze workshop weet je:

* meer over het ontstaan, de achtergrond en toepassing van Indiase hoofdmassage.
* hoe je iemand een goede Indiase hoofdmassage kunt geven en kun je dit direct toepassen.
* alle positieve effecten van hoofdmassage.
* hoe je iemand die kaal is of die geen haar heeft ook kunt masseren.
* wat marmapunten zijn en waar je ze voor kunt gebruiken.
* welke oliën je kunt gebruiken.
* op welke manier je diverse huid/haar types masseert.
* wanneer je iemand geen hoofdmassage moet geven.

Wat zeggen anderen over deze workshop?
Wat is dat speciaal zeg! De workshop Indiase hoofdmassage die ik samen met een vriendin bij Ira volgde. Ik pas het vaak toe op mezelf en het brengt bij mij veel verlichting bij hoofdpijn. Ik ben Ira nog altijd dankbaar hiervoor. Als er een vervolg workshop komt, dan hoor ik dat graag!
Sophia W.

Bijdrage: 39,00 euro p.p.
Opgeven via info@namastecafe.nl
Uiterlijk 3 dagen vantevoren afmelden indien je onverhoopt niet meer kunt, daarna wordt 100% in rekening gebracht tenzij je zelf iemand anders vindt.

Wil je niet wachten tot 1 aprilH? Boek het dan online!
http://ift.tt/2mWqvuE

The post Workshop Indiase hoofdmassage (zittend) appeared first on Big City Events.



from Aankomende Evenementen – Big City Events http://ift.tt/2nrWWNN
via IFTTT

Reacties

Populaire posts van deze blog

Sociëteit De Witte, Den Haag

Florencia ijssalon en social meeting point in Den Haag

Seta Fiori, schitterende zijden bloemen in Den Haag